25. januar 2010

Fars første dag på barsel

I dag havde Espen første dag alene med Elias. Jeg skulle først møde kl 9.... dejligt at være hjemme hos dem den første morgen og hjælpe espen igang :)
Her er Elias klar til morgenmaden: "Mener du virkelig jeg skal spise det der far?"

"Okay, så lad mig smage på det da...."



"uhm... godt!"



Så sjovt er det når man er alene hjemme med far.... tror mine 2 drenge har hygget sig!
Espen klarede det bare rigtig godt, og det var skønt at komme hjem til smil. Oven i købet fik espen elias til at tage flaske som han ellers har nægtet.... jeg bliver mere og mere overbevist om at det var rigtigt at begynde på studiet igen nu i stedet for at tage et halvt år til på barsel.




Bøgerne jeg bestilte i november kom med posten for 2 uger siden, men var blevet leveret hos naboen. Idag fik espen dem, og både han og Elias fik set dem igennem inden de skal pakkes ind igen og sendes videre... De er helt fine, men er ikke 100 % tilfreds så tror ikke jeg vil bestille derfra igen.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails