15. april 2011

Nu med opskrift



Jeg havde jo egentlig tænkt at der skulle være et link til opskriften på nyfødt-jakken i det forrige indlæg, men da jeg lavede indlægget kunne jeg ikke komme i tanke om hvor det nu var jeg havde fundet den....

Hjernecellerne kom dog i sving og nu er der et link

Lige her finder du opskriften på "Melkers Hentesæt" hos pickles.





Tusind tak for kommentarerne til begravelsen. Det var rigtig hårdt at følge sådan en lille kiste den sidste vej.... Kirken var fuld og præsten talte rigtig fint om lille V og hans efterladte.
Og med præstens ord så er det at miste sit barn, sin lillebror og storebror bare "pissehamrende uretfærdigt".
Vi sang " I østen stiger solen op" og "sov sødt barnlille".
Der var en der sang sangen fra busters verden mens hele kirken hulkede.....

"som sprunget ud af et eventyr, rider han afsted på et fabeldyr.......
Og drømmer sig langt ud i det blå"

God week-end.

1 kommentar:

  1. Åh- det lyder bare så forfærdeligt hårdt. Jeg kan slet ikke formulere mig, for det virker så flat, når jeg læser det efter i forhold til hvor tragisk det i virkeligheden er.
    Synes han fik en smuk afsked ud fra det du skriver.

    Knus og tanker og tak for opskrift.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails