11. september 2011

striber, striber, striber....


Jeg er helt vild med striber og grå for tiden....

Her er det Elias's heldragt som snart har 2 ben.... lækkert alpaca/uld garn og pinde nr 5 så er det jo ren nydelse....






Striber, striber, striber...





En lille hue til en lille dreng.
Kan jo ikke gå vinteren i møde uden en god uldhue med klapper..... og denne lille gut har jeg foræret huer siden han blev født for tidligt.... så hvorfor ikke fortsætte?


Og så er huer i den størrelse jo meget taknemmelige... en aften og vupti så har man et færdigt produkt!

5 kommentarer:

  1. Du laver så lækre ting med de strikkepinde der...vil ønske at jeg en dag lærer at strikke! Striber er skønne...

    SvarSlet
  2. Neej, den dragt ser lækker ud :)
    Sådan én må jeg have mig i voksenstørrelse!

    SvarSlet
  3. Hej

    Må jeg spørger om hvilken opskrift du har brugt til huen?

    Mange hilsner
    Karin

    SvarSlet
  4. Hej karin

    Selvfølgelig, jeg har brugt denne fra garnstudio

    http://garnstudio.com/lang/dk/visoppskrift.php?d_nr=b20&d_id=9&lang=dk

    Og så bare tilføjet bindebåndende....

    God søndag:)

    SvarSlet
  5. Hej igen

    Tusind tak for hurtigt svar ^_^. Den er rigtig sød.

    Også god aften til dig.

    Mange hilsner
    Karin

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails