22. januar 2012

Boller i min mave


Igår bagte jeg fastelavns boller.
Jeg har bagt dem før og opskriften finder du her.




Denne gang tilføjede jeg lidt ekstra i form af noget marcipan der var tilbage fra jul.

Uhm uhm de blev gode.



En spontan middags og grand prix invitation blev til rejseseng, tulipaner og fastelavnsbollerne med til dessert.

Nettet er købt i søstrene grene.


Vi har haft en dejlig uge. Besøget i sønderjylland gav energi på trods af sygdom.
Elias kunne slet ikke få nok af sigrid, og omvendt.
Vi har været syge allesammen.... mistænker denne gang elias for at ha slæbt nogen "nye" virus med hjem som vi slet ikke er vant til.
Flere mødre har fortalt mig at de aldrig har været så syge som da børnene begyndte i institution.
Hurra!;)

En friuge er slut, i morgen kalder den sidste uge på sygehuset inden jeg skal ud i almen praksis.
Det betyder også at vi begynder på delt plejeorlov så espen kan komme på arbejde 2 dage om ugen
 og jeg 3.

Det bliver spændende.

God søndag

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails