3. juni 2013

Hue til Liv



I går var jeg på barselsbesøg og fik set den fineste, lille Liv.
Og (selvfølgelig) havde jeg en lille hjemmestrikket ting med...

Liv er forældrenes pige nr. 3 i rækken.
Men jeg synes selv det er lidt hyggeligt at få og købe ting til Isak som er hans, selvom vi jo har komplet garderobe fra Elias.
Derfor syntes jeg Liv skulle ha sin egen, varme elefanthue.




Den er strikket i drops's merino ekstra fine.
2 tråde på pind nr 6.5
I str. 6-12 måneder gik der 2 nøgler og nogen rester...

Den er strikket så den passer Liv til vinter. Jeg prøvede den på Elias og den har god pasform. Sidder til i åbningen, er dejlig elastisk og så går den godt ned over skuldrene.


Og lille Liv var fantastisk fin.... helt bitte lille og lå så sødt der og sov på min arm.
Suk.


3 kommentarer:

  1. Nydelig! Jeg har også strikket noen av disse; en god oppskrift :-)

    SvarSlet
  2. Så fin den er! :-) Helt enig med dig i at de mindste også skal have deres eget. Meget fin gave :-)

    SvarSlet
  3. Og den er så lækker og dejlig blød - Liv bliver SÅ lækker til efteråret, når det bliver koldt :-) Tusind tak igen for den fine gave - og tak for besøg - det var så hyggeligt at se jer igen. Og det er jo et ekstra plus, at de store legede så godt, at vi kunne sidde og snakke imens :-)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails