14. juli 2013

Vimpelranker...også til salg


Når sommeren melder sig er det som om at strikketøjet bliver liggende i hjørnet.
Det er ligesom ikke så rart at sidde der i varmen med store uldprojekter vel?

Denne sommer hækler jeg vimpler... på livet løs.






Jeg fik et tip til mine hæklede bogstaver med at afstive dem med husblas.
Derfor tænkte jeg at jeg skulle afprøve det med vimplerne.
Man skal bruge ca 5-6 blade til 2 dl.
Men det virker, og efterlader ingen farve, som jeg var bange for ville ske hvis jeg brugte sukkervands metoden. Tusind tak for tip :)




Og endelig her under barslen blev medicinsk kompendium brugt til noget fornuftigt ;)




Nu hænger ranken så fint der på Isaks seng.




Og jeg kan slet ikke stoppe med de små hæklede vimpler, så hvis du ikke kan/gider at hækle dem selv, så kan du købe dem af mig!

Jer der følger mig på instagram har jo allerede set det, og tusind tak til jer der allerede har bestilt:)

Man kan vælge imellem pige eller drenge farver (ja ja, der kom kønsrollerne igen).
Vimplerne kommer på snor, men desværre ikke stivet, da jeg tror post dk nok alligevel skal få dem moslet godt rundt under forsendelsen;)

Skriv en mail til desmaating@yahoo.dk
(jeg har fået en egen mail til bloggen)

1 kommentar:

  1. Hej Kathrine
    Hvor er det dejligt at du synes metoden med at stive med husblas virker. Det er jo enkelt og nemt - og godt det medicinske kompendium stadig kan bruges til noget fornuftigt.
    Hvor er du læge henne? Jeg er nemlig sygeplejerske på Århus sygehus, NBG.
    Hilsen Dorte

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails