31. marts 2009

Dagen vi havde ventet på og alligevel blev lidt skræmte over...


Dagen den positive test kom....

Var den første "rigtige" test jeg tog, da vi havde måttet vente hele sommeren pga en vaccine jeg skulle ha'. Havde ikke de store forventninger.... men den tidlige tidlige morgen (skulle teste sammen med espen inden han skulle på arbejde) kom der to streger. Husker jeg stod på badeværelset og sagde til espen at han hellere måtte komme ud og se... Vi var glade, men måske allerede der lidt skræmte....

Efter espen var taget på arbejde lå jeg lysvågen og ventede bare på at butikkerne åbnede så jeg kunne komme ud og købe flere tests (for det er jo ikke nok med en ;)) Efter 3 tests med store tydelige streger ringede jeg til espen og sagde at nu var jeg altså sikker. Derefter blev der ringet til lægen....og så kørte møllen med undersøgelser osv.... der bliver virkelig taget hånd om de gravide i dk!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails