10. juni 2009

Elias's hjørne

Så blev loppefundene endelig færdig malet og flyttet på plads på soveværelset. Dette bliver Elias's lille hjørne. Mangler en lyskæde og en uro (uroen har jeg fået de søde onkler i oslo til at tage med ned til os :))

Der bliver skruet hængsler på kommoden...

Og den kommer så fint på plads under vinduet. Se de små, fine, lyseblå børnesko ovenpå kommoden. De er arvesko fra espens familie, men så hårde som jern i sålen, så de passer vist bedst til udstilling. Bilen er sparebøssen som Elias har fået af onklerne...



Hattehylden over sengen. (Det er altså billedet der er skævt og ikke hylden...se selv dokumentation på billedet hvor espen skruer... vi har brugt vaterpas!:)) Forestiller mig at jeg kan hænge en lyskæde på knagerne og en uro i det yderste på selve hylden. Kasserne ovenpå skal jeg have gjort noget med. Vi kunne bare ikke finde nogen kasser jeg syntes om i ikea, så det blev den lette løsning med nogen foreløbige i pap indtil jeg finder de rette. Har en ide om at jeg måske kan lime noget stof (evt voksdug) på med spraylim, men det tror espen ikke kan holde.... hvad tror i? Nogen der har gode ideer?




3 kommentarer:

  1. Neeeejjj, hvor er det kommet godt på plads! Det ser super godt ud :)

    SvarSlet
  2. Hej Kathrine.
    Det ser rigtigt godt ud, og nu har jeg taget mig sammen til at oprette en konto såjeg kan give lidt respons på din flotte blog. Håber at det virker. Måske du kan tapetsere kasserne. Jeg har stadig rester af det med firkanterne fra mit badeværelse...

    SvarSlet
  3. åå så koselig, her kommer nok elias til å trives godt. er dette på deres soverom eller på det lille rommet? du kan jo male eskene å, eller lime på innpakninspapir på de sidene som man ser. eller stoff er også en god ide :)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails