1. november 2009

Massage, se hvad jeg kan, og mysteriet om den grønne lort!

Her i det tidlige efterår har jeg og Elias gået til babymassage ved en fysioterapeut sammen med 4 andre babyer og mødre. Der var skrig og skrål den første gang vi var afsted men allerede anden gang var det som om Elias havde vænnet sig til ideen og begyndte at nyde det. Og det burde han! I løbet af de 40 min det tager kommer vi igennem forside, bagside, ben, arme, hænder, fødder, hovedbund, lidt zoneterapi for maven, en sangleg og afslutning: en god ammetår!

Altid spændende at massere når man sidder lige i skudlinien... kom altid hjem med lidt tis på mig:)



Elias er blevet så stærk i ryggen, og se bare her hvad han og Espen kan! Jeg bliver nogen gange nødt til at se den anden vej når han sidder der og prøver at finde balancen!



Mmmmmm ja, lækkert ikke ? Elias har grøn lort.... og de kan ikke finde ud af hvad det er! Så nu skal lorten under mikroskop!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails