4. maj 2012

Krydderurte-forsøg


Et lille forsøg med krydderurter.

Normalt plejer jeg at smide potterne væk når jeg har brugt krydderurter købt i supermarkedet.

Jeg er igang med at dyrke både basilikum og persille fra frø.
Og er blevet lovet en "klump" purløg fra min svigerinde.

Alligevel tænkte jeg at jeg skulle gøre et forsøg med at få købe-urterne til at vokse videre.

Persillen har jeg delt lidt ad.
Og det sørgelige græs til venstre er purløg...

Venter spændt!



Zinkbalje fra tiger, saks fra hay, vandkande fra ikea.

Elias har endnu engang feber.
Startede i onsdags og er måske allerede på retur.
I går var vi på sygehuset til klinisk kontrol og blodprøver.
Kontrollen gik fint. Elias vokser og ser sund og rask ud.
Men da der kom svar på blodprøverne var levertallene helt skæve.
Og hvordan får man lige ud af en 2 årig om han har ondt der hvor leveren sidder?

hmmm... i hvert fald holder han pause med kemo indtil på mandag hvor der skal tages nye prøver og levertallene så forhåbentlig er ved at rette sig.
Indtil da skal vi bare observere ham, og indlægges hvis han bliver dårlig.
Og så som de sagde : "ikke være bekymrede".
hmmmm

I nat sov jeg inde hos ham.
Om det var mor eller Elias der havde mest brug for det.... ja?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails