3. januar 2013

Mine dage...




Og nætter går med ham her. Han har reddet sig en ordentlig forkølelse (tak til storebror og børnehaven) og har småfeber. Nyeste erhvervelse kom her efter middagsluren: en god omgang øjenbetændelse.
Det giver en ret urolig søvn dag og nat. 
Det er drænende, men når man så får et af hans fine smil, som han trods alt stadig har overskud til at sende ud, så glemmer man lidt at man har været ude af sengen x jeg ved ikke hvor mange og at han har hængt i brystet det meste af natten.







Vi er flittige brugere af næsesugeren fra otrivin (og nej jeg har ikke fået noget som helst fra dem for at nævne dem.... selvom jeg burde da jeg også har anbefalet den på instagram;))
Den er så meget bedre end den ballon-dims vi havde da Elias var snottet baby.
Et skud saltvands-spray i hvert næsebord, en amning og så en omgang med "sugeren". Skal lige love for at der kan være snot i sådan en lille næse!
Meget effektivt. Isak er ikke fan, men er sikker på at han ville sige tak bagefter hvis han kunne.






Heldigvis er Elias feberfri og har været i børnehaven de sidste 2 dage. 
Bank i bordet, 7-9-13 og alt det der.
Og at vi så havde aftalt med vores aflaster at hun skulle hente ham idag kunne ikke være mere belejligt.
Så er der jo tid til at ordne vasketøj;)

Arh livet på barsel er skønt ikke?;)

Har ellers så meget jeg gerne vil vise frem, bla noget lækkert strik i smock, men det må vente til jeg har fået lidt mere søvn og hjernen fungerer bedre...

3 kommentarer:

  1. Nååå... Håber i snart er på toppen igen. Hvor er næsesugeren?

    SvarSlet
  2. Rigtig god bedring med ham, og hvor ser han skøn ud trods forkølelse :)

    SvarSlet
  3. Åh øv Kathrine! Rigtig god bedring til Isak. Ligner han ikke lidt Elias på det billede, synes der er noget med øjnene :-)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails