17. juni 2009

Uroen

Jeg fik jo endelig fat i uroen jeg var på jagt efter... eller det vil sige næsten. Onklerne skal have den med fra oslo på søndag. Så den i et blad, så fik espen til at ringe til butikken i oslo og høre om de havde den, fik den lagt fra og så hentede erik den. Er MEGET taknemmelig :)

Og så skal man jo finde på hvad der skal hænge i den... Her vil min pædagog mor sikkert synes jeg er aaaaalt for kedelig, men er det ikke noget med at baby ikke ser farver i begyndelsen, men kun sort/hvid? Fandt i hvert fald lidt inspiration her : http://minimegablog.blogspot.com/2009/06/lyskde-med-papirballoner.html
og gav mig derfor i kast med at folde 10 papirballoner af avispapir og gamle blade.
Tror det bliver fint når de kommer op at hænge.... og så er det smarte jo at de altid kan skiftes ud efterhånden med knald, paw, wow farver i den rigtige pædagogiske ånd ;)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails