28. marts 2010

Denne må jeg bare strikke!

Der er kommet nye babyopskrifter inde hos garnstudio og se lige her...
Den bliver jeg da nødt til at strikke.... så fin!
Har for et stykke tid siden bestemt mig for at den næste trøje skulle være med raglan ærmer, men denne har jo rundt bærestykke... men men ideen med raglan ærmerne var at jeg skulle slippe for at sy ærmerne på og det undgår jeg jo også med et rundt bærestykke.
Meeeeen, allerførst skal sømandstrøjen jo være færdig, og så trænger Elias altså virkelig til nogen nye strikkede strømper (som jeg har en ide om at "male" skridsikre under bunden så han trygt kan begynde at rejse sig op) og så skal jeg strikke denne trøje som jeg har fået opskriften til af siren.
Så mange projekter, so little time!
Godt det snart er påskeferie:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails