20. august 2010

Tagget i 10 ting....

Jeg er blevet tagget af gowry til at nævne 10 sandheder om mig selv, eller var det hemmeligheder... well det er vel næsten potato/potato.
1: Jeg har et spil på min mobiltelefon som jeg bare ikke kan lade være med at spille selvom jeg egentlig ikke har tid til det. Og jeg spiller det hver gang jeg venter, imellem operationer, på bussen, reklamer i filmen osv osv.
Ludoman? Måske...
2: Inspireret af ovenstående kan jeg fortælle at jeg ALDRIG spiller lotto, det er spild af penge. Til gengæld er jeg så mormor at jeg spiller klasselotteriet og her har jeg faktisk vundet lige så meget som jeg har spillet for.
3: Kan ikke så godt li regn, men eeeeelsker sne
4: Er ofte meget lidt fotogen på billeder. Både med ansigtsudtryk og kropsholdning er der noget at arbejde på ;)
5: Jeg har læst til læge i mange år hvor jeg ikke var sikker på at det faktisk var lige det jeg ville være.... og havde en lille smule dårlig samvittighed fordi jeg måske optog pladsen for en som virkelig ville.... men nu er jeg sikker:)
6: Jeg har meget små fødder.... en str. 36, nogen gange 35! Er det flovt at købe børnesko når man er voksen?
7: Da jeg var lille pillede jeg bussemænd og klistrede dem op på tapetet inde i min "hule". Stakkels mor.... undskyld!
8: Synes det er så pinligt når voksne skændes og råber af hinanden fx. nabo stridigheder , road rage osv.
9: Er kontrolfreak deluxe, og det mindste rod, både i hovedet og udenfor hovedet, er for meget rod!
10: Jeg går stadig med mine ammebh'er her over et halvt år efter jeg er holdt op med at amme! Måske jeg skulle shoppe lidt nyt undertøj? ;)












Til sidst et billede fra min læsemakkers bryllup (jaja, nogen tager tingene i den rigtige rækkefølge).... se bare hvad jeg mener....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails