11. november 2011

Søstergaver


Endelig kom lillesøster Marie til verden hos vores gode venner i Norge.
Lillesøster strikken var klar og blev sendt med farmor og farfar da de var i dk og besøgte os.
Daisystrik og knæstrømper.




Og man må jo aldrig glemme storesøster.
Hun fik en fin æske fra søstrene grene fyldt med dansk slik vi ved hun kan li' :)



Endnu engang er vi nået til week-end.
Elias har fået dexamethason siden tirsdag så jeg er ved at være godt brugt.
Min ellers så glade dreng som klarer den ene kemo kur efter den anden bliver helt forandret af dexa'en.
Han spiser helt vildt.... idag: 2 boller, 1 l mælk, vand, sodavand, 1 happy meal, 6 pølser, fredagsslik, 1 banan og så alt det løse...
Men noget af det værste er de psykiske bivirkninger.
Han bliver deprimeret og mor syg. Græder over de mindste ting og kan ikke bære hvis jeg går længere væk fra ham end en meter.

I aften kommer mormor og Nis.
I morgen drager jeg og espen nemlig til tisvildeleje med en af cancerforeningerne.
Psyken skal plejes sammen med andre forældre til cancerramte børn.
Vi glæder os

God week-end.

2 kommentarer:

  1. Jeg sender jer kærlighed! Stakkels Elias...
    Smukke gaver sødeste.. du er en skøn veninde! Der er også kommet lillesøster hos mine venner, og strikkegaverne er også klar der.. Tjek mit indlæg om lidt, og se om du genkender noget i baggrunden ;)

    SvarSlet
  2. Sikke en dejlig gave! Og ja, stakkels Elias. Håber ikke han skal have det medicin alt for længe?

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails