8. juni 2012

Regnvejrs fredag


Idag har det regnet og været mørkt. Så mørkt at kameraet ikke kunne tage billeder uden blitz... og når man så tvinger det bliver billederne uskarpe.... men pæoner er jo skønne alligevel (og desværre ikke fra min egen have)






Langtidshævet grovbrød.
Eksperimenterer for at finde den bedste (og mindst krævende) måde at bage vores daglige brød.
Begynder at nærme mig.

Surdejen fra meyer er røget i vasken.
Min graviditetskvalme harmonerede ikke med "lugten af godt gæret øl" (i mine graviditetsnæsebor = sur, sur karklud).... bvadr!
Må vente med at prøve surdejen igen til lillebror er ude, mine graviditeter har nemlig åbenbart den velsignelse at bære kvalme med sig næsten hele vejen!




Har gjort min første høst (lidt sent måske?) af rabarberen vi fik af tante Anne.
Et projekt med rabarbersirup er kastet i luften.
Rabarber og vanilie.
Tror det bliver godt med den panna cotta jeg planlægger til Elias's fødselsdags middag.



Strikketøjet i sofaen.
Heldragten til lillebror er straks færdig.
Mangler bare de sidste kanter.... åh babystrik går så dejligt hurtigt.


Derudover har min fredag budt på shopping i bruunsgade efter "tillykke-færdig-læge-gave" og så var jeg et smut i "hønsefødder" som har 70% ophørs udsalg.

Derefter hentede jeg en træt dreng i vuggestue.
Ja faktisk sov han da jeg kom for at hente ham.
Nu hygger han i sofaen med tegnefilm, boller, mælk, medicin og ipad.

Håber jeres week-end bliver god:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails