16. februar 2010

Tallerkenhylde

Har i et godt stykke tid ledt efter en tallerkenhylde som Elias kan ha på værelset til at have bøger i. Havde fundet denne på nipsoggamlemoebler til 300 kr og så kommer der selvfølgelig fragt oveni, hmmm....

Men så i lørdags da jeg havde min "reklamerunde", ja der fandt jeg en tallerkenhylde i føtex til 99 kr! (alle med børn, løb og køb!)
Hurra, igår var espen så oppe i føtex og købe den og nu ligger den pænt og venter på at vi får sat den op..... sammen med gardinerne, billederne osv osv....:)

Men nu skal der laves havregrød. Bagefter skal jeg og Elias i mødregruppe, for jeg har taget en fridag. Jeg savner min mødregruppe....Og glæder mig meget til at se dem alle.

Rigtig god tirsdag:)

1 kommentar:

  1. De er nemlig SÅ smarte til små børnebøger. Hvis bare man ikke havde skråvægge over det hele, øv øv øv.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails