11. juli 2009

3 uger og av av

Så er Elias blevet 3 uger :) Han er blevet meget stærkere kan vi mærke. Når han ligger på vores mave løfter han hovedet i alle retninger for at se rundt... han træner på livet løs :)
Han er også blevet mere og mere glad for at ligge hos os, så mange af aftnerne går med at sidde i lænestolen med elias indtil han sover og vi kan lægge ham over i vuggen... men det er nu også meget hyggeligt :)

I nat fik jeg feber... puha jeg havde det dårligt! Har stadig lidt, men ikke så slemt som i nat (eller også er det bare panodilerne der virker;)). Jeg har mistanke om at jeg har fået en infektion i det ene bryst, da jeg er hårdt ramt af sår:( Heldigvis er det kun det ene bryst... espen cyklede ned og købte en brystpumpe da jeg bare ikke klarer at lægge elias til længere... det bryst har brug for fred til at hele. Så nu står den på pumpe ved hver 2. amning og kogtvandsklude til brystet... håber det snart går i orden...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails