15. august 2009

Find Elias! og lidt nyt...

Så er jeg begyndt i mødregruppen. Det er super hyggeligt, rigtig dejligt at komme ud og møde andre babyer.... og så lærer man nye tricks! Hvorfor er der ikke nogen der noget før har fortalt mig at man bare skal dække hovedet til med en stofble, og vupti så sover de meget bedre? Men nu er metoden opdaget og bliver brugt i stor stil :) Se bare her: find Elias!

Jeg var ved frisøren og imens trillede kit elias i barnevognen, bagefter gik vi på babycafe: hos sofies forældre. Det var super hyggeligt og der var masser af babyer at se på, så Elias havde sååååååå store øjne under hele besøget :)



Skråstolen er også kommet i brug... den er dog ikke helt et hit endnu, men vi øver... om morgenen kan det dog lige gå at sidde i den imens mor er i bad, så det er dejligt!



Og så er Elias begyndt at smile, hurra! Hver dag pludrer han og smiler, især lige efter han har fået bryst :) Har prøvet og prøvet på at fange et smil med kameraet, men det har altså ikke lykkedes mig... endnu, skal nok kæmpe videre!
Dette er grimassen der kommer på når elias ser kameraet og derfor er på de fleste billeder :)




1 kommentar:

  1. har aldri hørt at man skal dekke ansiktet med en kut, har han det over hele ansiktet? får han puste da? leah sov altid med noe rundt hode.. gjøre det egentlig ennå. har den slangen jeg har syd i senga si og den legger ho seg helt inn til og holder rundt :)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails