19. august 2009

Mødregruppe

Hver mandag mødes vi i mødregruppen som er blevet sat sammen af sundhedsplejersken. Den første gang vi mødtes blev vi i 6 timer (!!!) så her anden gang havde vi forberedt os og sørget for mad :) Jeg havde bagt pizza-brød. Vi hygger os gevaldigt og der bliver snakket på livet løs, både baby-snak og om alt muligt andet.

Og så fik vi endelig taget det første billede af de små poder. Fra venstre er det: Anne, Silja, Elias og Hannah (i en herlig frøstilling!). Alexander er også med i mødregruppen, men han havde ondt i maven og var lige faldet i søvn så vi ville ikke vække ham.

Endelig lykkedes det mig at fange Elias's opmærksomhed, men i min iver fik jeg ikke hannahs ansigt med... hehe. Utroligt at de alle sammen var i godt humør under fotograferingen :) Elias havde vel travlt med at vælge hvilken pige han skal ha';)



1 kommentar:

  1. he he.. artig bildet.. så bra du har fått en fin mødre gruppe, merker jeg er litt misunlig som har begynt i arbeid igjen og ikke har noe mer hjemme kose tid igjen..

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails