16. august 2009

Nye strikkeopskrifter :)

Har "fundet" en ny hjemmeside med strikkeopskrifter og andet godt:
Der er masser af projekter at gå i gang med, blandt andet denne lækre puf som også har en baby :)
Kunne godt tænke mig at strikke den, men mon jeg når det? Er i gang med at strikke en barnevognsdragt til elias nu når efteråret snart rammer os, og bagefter tror jeg at jeg skal kaste mig over en trøje som carinas svigermor har leveret opskrift til. Og så har jeg fundet en hue jeg har lyst til at strikke til mig selv.... mon jeg når det? Måske hvis Elias bliver ved med at tage nogle gode formiddagslurer som han har gjort de sidste par dage... 2-3 timer i vuggen med en stofble over hovedet... så bliver det ikke bedre ;)
God søndag til alle!

3 kommentarer:

  1. Den ser spændende ud, den kunne jeg godt tænke mig at strikke - hvis jeg kan finde ud af det - og hvis jeg forstår den norske opskift, men ellers kan jeg nok få assistance til begge dele :-) Jeg er lige kommet igang med de selebukser, jeg fik opskriften på af dig, de bliver fine tror jeg. Strikker i 9-12 måneder, så har lidt tid at blive færdig i endnu, hehe.

    SvarSlet
  2. Den kan du helt sikkert finde ud af at strikke... du må bare sige til hvis jeg skal oversætte, ellers findes den også på engelsk inde på siden,, men synes nu ikke det er så meget lettere;) Har lige haft besøg af benthe, hun fortalte godt at du var begyndt på bukserne i gul? de bliver sikkert super fine... det eneste jeg er kommet til at tænke på er at man ikke kan åbne dem mellem benene og det er måske lidt upraktisk? hmmm...
    Håber i har det godt?

    SvarSlet
  3. Ja de bliver gule, de bliver godt nok store, men så kan hun vokse i dem. Tænkte godt på inden jeg gik igang om jeg skulle lave knap-huller rundt, men kunne ikke lige overskue det. Jane foreslog at sy noget tyndt velcro rundt i stedet for at sy dem sammen, det kan være jeg gør det i stedet.Vi har det rigtig godt, men noget travlt for tiden. Men det er dejligt at have noget at tage sig til :-)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails