19. november 2012

Træt



Lillebror er egentlig sød til at sove. Han skal bare lige hjælpes ind i søvnen... og det kan tage tid.
Vi vil gerne ha ham til at sove ude i dagstimerne.
Det kræver dog ( som nogen af jer sikkert har set på instagram ;)) op mod en time ude foran huset inden Isak sover og man kan gå ind igen.
Men så sover han også godt og ofte længe.

Vi håber at han bliver bedre til selv at komme ind i søvnen med tiden.





Derfor passer det også rigtig godt at jeg har fået lov til at teste en kaffemaskine fra senseo.
Jeg drikker egentlig ikke kaffe, men når man har stået ude i kulden og også er lidt træt efter natten så er det skønt med en varm cappuccino (som er det jeg indtil nu har lært at drikke selvom der også var en "ekstra strong" med i smagsprøverne....gemmer den til det bliver nødvendigt;)).
Elkedlen er faktisk gemt væk og den nye maskine har fået plads på køkkenbordet.
Får jeg lyst til the kører jeg bare vand igennem uden en "pude" i. Det går hurtigere end at varme vand i elkedlen og så sparer det energi. Derfor tiltaler det mig også at maskinen selv slukker hvis man ikke bruger den (eller glemmer at slukke den apropo træt) og så er det bestemt også et plus at puderne til denne variant er i kaffefilter indpakning stedet for al den plast og metal man ser til andre typer.

Et minus er at jeg flere gange har været ved at brænde fingrene fordi puderne kan være lidt svære at få ud af holderen.

Men alt i alt er vi blevet glade for den og har da også været inde og bestille mere kaffe til vores gæster....
og os selv:)

2 kommentarer:

  1. Uhh jeg glæder mig allerede til en test på torsdag:)

    SvarSlet
  2. Uhm lækkert med sådan en maskine.
    Åh husker tiden med søvnbesvær aaaalt for godt. Lillesøster er vist grunden til vi IKKE skal have flere bebser ha ha:-)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails