28. august 2013

Noget om nattøj




Det er efterhånden ved at være på tide med nattøj om natten igen efter den dejlige varme sommer vi har haft. Og vi har været så heldige at få lov til at teste bilkas nye modeller.





For mig er det vigtigt at nattøjet er blødt og gerne i en tynd bomuldskvalitet.
Og at det bliver ved med at være blødt efter vask, noget som jeg synes fx h&m kan have svært ved at leve op til.

Jeg er positivt overrasket over kvaliteten på nattøjet fra bilka.
Det har været vasket en del gange nu og det er stadig lige blødt, på trods af at jeg ikke bruger skyllemiddel og ikke tørrer i tørretumbler.
Og så er der det med at holde formen som jeg desværre synes meget "supermarkedstøj" ikke gør. 
Men nattøjet er lige fint, og med god pasform.



Ikke mindst, så synes Elias at hans nattøj med motorcykler er helt vildt sejt! :)
Især den turkise trøje på det første billede.
Og hvem siger måske at man ikke kan ha nattrøjen på i børnehaven;)

Med nattøjet fik vi også boxershorts med til drengene som er i samme gode kvalitet.
Isaks boxershorts er med plads til ble.
Isak har også fået nattøjssæt, meeeen han får altså lige lov til at være baby og sove i heldragter lidt endnu:)

Kan absolut anbefale bilkas nattøj, og prisen fejler heller ingenting med en pris på 149 pr. sæt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails