30. juni 2010

WIP- cardigan

Jeg fandt jo denne cardigan fra garnstudio som jeg faldt for med det samme. Rundt bærestykke så jeg slipper for at skulle sy ærmerne på, dejligt :)
Faktisk er jeg allerede nærmest færdig med den, mangler bare at fæste ender, og presse mønsterstykket lidt. Men altså, så langt var jeg ikke da billederne blev taget.

Nederst på ærmer og bol er der en række med mønster...

Forresten så spurgte pigerne fra strikkeklubben om jeg kunne strikke mønster.... sådan med flere farver. Det havde jeg ikke tænkt på, det tog jeg da som en selvfølge at jeg kunne, og det gik da også fint;)






Så langt var jeg. Men det gik hurtigt med at få strikket ærmerne og få sat det hele sammen. Mønsterdelen tog lidt tid, men efterhånden som jeg fik taget nogen masker ind gik det hurtigere igen. Jeg har strikket cardiganen i str. 2 år, så er der lidt at vokse i ;)

Og så har jeg brugt karisma fra drops istedet for merino extra fine, da jeg ikke synes der var nogen fine brune farver i merino. Som mønsterfarver har jeg brugt den mørkeblå og så desuden en blågrøn og en mørkebrun.

Skal nok vise billeder når jeg er heeeeelt færdig.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails