6. april 2009

Barsel mig her og barsel mig der...

Uha det er en jungel og der er fyldt med regler og love. I dag skal jeg lige ha' det sidste på det rene mht. at holde et eksamensfrit efterårssemester, og ellers er vi vist ved at være på plads...Skal bare lige have udfyldt de sidste ansøgningsskemaer og lavet kopi af vandrejournalen til div. steder...

Jeg kommer til at gå hjemme hele efteråret, men kommer til at have dobbelt su i et helt år :) Efter jul begynder jeg så på uni igen til endnu et klinik-semester.

Espen kommer til at være hjemme hos os de første 6 uger, derefter skal han tilbage på arbejde for så at begynde hans lange barsel på 8 måneder til jul. Tror at han glæder sig til det ;)

Vi er begge to rigtig glade for den løsning vi er kommet frem til. Det bliver dejligt at få så meget tid sammen med vores lille søn inden han skal begynde i en eller anden form for pasning.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails