20. april 2009

Lidt nyt

Har fået købt en puslepude, så nu kan espen bare komme i gang med at snedkerere selve klapbordet ;)


Blev færdig med den strikkede slå-om bluse i går aftes. Synes den blev rigtig fin. Valgte at lave knaphuller i stedet for snøre i siderne... tror knaphullerne er mere "brugervenligt". Ser lidt sjovt ud med kombinationen på bøjlen, da selebukserne under er str. nyfødt og strikblusen er 4-8 mnd. :)


Ellers er det lidt en hård dag. Tror jeg havde et af mine lavt blodsukker anfald. Kastede morgenmaden op, og derefter svimlede jeg rundt... kunne stå i 1-2 min. af gangen. Heldigvis kom benthe kl 10 og hjalp mig med at få noget mad og vand inden vi gik igang med eksamenslæsningen... så nu går det meget bedre. Hader når de anfald kommer, for det er ud af det blå og jeg er totalt uforberedt! Heldigvis skete det hjemme denne gang og ikke midt i en butik som før jul ;) Elias har det dog fint i maven, han danser hans sprælledans på repeat...:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails