15. april 2009

Retro baby!!!







Espens mor har gemt en masse ting fra da espen og erik var små på loftet. Da vi var i norge i marts fandt hun en masse frem, og nu her til påske havde hun vasket og ordnet så alt var så fint. Dette er bare et lille udvalg, har fået en masse ting som vi glæder os til at bruge. Men vi kan altså ikke love at vi ikke kommer til at le :) De små sommerdragter er jo så retro som de kan blive, kan lige se små tykke babyben komme ud af hullerne på den hvide. Den gamle skidress i norske farver er jo så gennemført som den kan blive, så den må vi også bare få på ham :) Huen er der ikke ord for, den er bare herlig! :)

3 kommentarer:

  1. Hehe, jamen retro-tøj er blevet helt moderne igen - og ikke helt billigt! Så det var da noget af et fund på loftet :-)
    Jeg er helt vild med den strikkede blå dragt, du har lavet - vil gerne have opskriften, så vil jeg kaste mig ud i at strikke igen - det er evigheder siden. Så må jeg lave den så den passer til efteråret... Måske jeg kan få opskriften den 23.?
    Gry vejer ca. 5 kg. nu, det går stærkt, hun ser slet ikke så lille ud mere. Vi er lige kommet hjem fra babysvømning - det er hun bare helt tosset med - det skal du virkelig tage og gøre med Elias så snart, du kan, de nyder det virkelig. Gry er begyndt at skrige igen om aftenerne, det er godt nok opslidende, der er åbenbart ikke noget, der hjælper hende.

    SvarSlet
  2. Jeg glemte lige at spørge hvor du har fundet den der besøgstæller?? Hehe, man må jo tage de blogger-tips i brug, man falder over.

    SvarSlet
  3. Undskyld jeg spam'er dig med alle de her kommentarer :-), men glemte da helt at skrive, at jeg håber, det gik godt til derma-eksamen idag!

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails