17. april 2009

Uhm fredag

Midt i eksamenslæsningen fik jeg frygtelig lyst til vandmelon, så måtte bare hoppe på cyklen og køre i netto... Der røg også lige lidt kakao med, ved at det er skønt når halsbranden brager løs.

Da espen kom hjem tog vi en tur ud i det fine vejr. Espen på rollerblades og mig på cyklen. Han ruller jo så hurtigt som lynet med stavene, så jeg røg hurtigt bagud på cyklen (jeg får plukveer hvis jeg gir den for meget gas!). Oppe på banen kunne jeg sidde i solen mens espen tog nogle runder. Da legebarnet var træt rullede vi hjem og jeg fik en time i solen på altanen. Puha det var varmt, termometeret i vinduet viste 30 grader i solen!!!! Nu står den bare på fredags kos. Espen mener han kan spise masse godt når han nu har trimmet i dag ;) God week-end til alle!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails