2. maj 2010

Selvfoelgelig

...var elias's hoved for stort. Lørdag morgen, inden jeg skulle igang med at pakke, skulle jeg liiiige prøve t-shirten på gutten. Ikke om den ville over hovedet. Jeg rykkede i den, prøvede at gøre åbningen liiiiidt større... men men, det gik ikke, og elias skubbede den resolut af hovedet igen. Øv altså!






Så i stedet for at pakke blev det til at jeg brugte hele elias's formiddagslur på at trevle hele halskanten op, så jeg kunne lave en åbning på den anden skulder, for derefter at strikket en ny halskant og sy flere knapper i med dertil hørende løkker!

Sådan, færdig og nu med åbning på begge skuldre!


Vi fik pakket og drengene tog afsted. Tårerne trillede da jeg vinkede til dem i bilen, men det er jo bare fordi jeg er så glad i dem!
Ikke var drengene ude af dansk farvand før lejligheden var vasket. :)

Her til morgen har jeg sovet læææænge, set tv i sengen og været oppe og handle is og blade (altså også rigtig mad).

Her flere oprydningsprojekter jeg skal i gang med, meeeen solen skinner så dejligt så måske jeg skulle ud og nyde den i stedet?

Rigtig god søndag!


Elias er vild med rød og hjul, så det var helt top da han opdagede kombinationen på lastbilen:)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails