18. maj 2010

WIP nr 4 og rib t-shirt i action


Jeg er allerede i fuld gang med mit næste strikkeprojekt (imens den strikkede gave stadig ligger og venter på lillepigen). Som min mor så rigtigt ringede og gættede, så er det endnu en vest til elias:) Havde noget brunt kamgarn tilbage fra sømandstrøjen (som jeg nok aldrig får gjort noget ved men ender med enten at gemme eller give væk) og da elias har meget tøj der matcher med brunt, så skulle det da blive til en vest.




Jeg er allerede kommet et godt stykke op på vesten, snart skal jeg begynde på ærmegabene. Jeg overvejede lidt at lave den til et livsstykke, fordi perlestrik nu bare er så fint, men har holdt mig til den oprindelige plan med en helt simpel vest.



Mig?, taler du til mig!



Og så skal i da ikke snydes for et billede af rib t-shirten irl. Jeg er lidt skuffet over at babyulden allerede fnuldrer en del, men ellers er jeg rigtig tilfreds med den og er sikker på at den kommer til at blive brugt rigtig meget (især nu hvor den kommer over hovedet uden problemer;)


3 kommentarer:

  1. Ih, du får strikket så mange fine ting, jeg har slet ikke fået kommenteret alle de ting, du har lavet. Gid kreativiteten kunne smitte lidt af på mig, men når man ikke er bedre, så kører man hurtigt surt i andet end helt simple ting - og de simple ting er jeg løbet helt tør for ideer til :-)
    Veste er også favorit herhjemme - perfekt til dansk vinter/forår/efterårsvejr!

    SvarSlet
  2. Årh tusind tak, jeg sender al den krea-støv jeg overhovedet kan nordover. Ja jeg er jo begyndt at ses med 4 andre piger i en "strikkeklub" og så får man rigtig noget fra hånden. Jeg har tænkt mig at jeg fremover vil ligge billeder og link til opskrift (hvis muligt) af det jeg strikker ude i kolonnen til højre, så er det bare at blive inspireret! :) Der kommer (forhåbentlig) snart en rigtig sød og nem ting til piger...;) klem

    SvarSlet
  3. God ide med at lægge links ude i siden til strikkeopskrifter. Så kan jeg da ikke undgå at blive inspireret :-)

    Har du ikke et rimelig nemt prokejt du kan anbefale mig? Sådan a'la de der smækbukser, ikke sværere, og INGEN strømpepinde, hehe, det er jeg nemlig en ged til. Vil så gerne have et lille pinseprojekt, så det haster jo lidt da jeg skal nå at købe garn, typisk mig at være i god tid - øøh. Men den der rib-t shirt - er den svær? Eller måske den vest, du strikkede for lang tid siden? Send gerne mail med link hvis du har en idé til mig - tak :-)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails