6. juli 2010

WIP: Raglan bluse

Jeg er jo blevet færdig med cardiganen, mangler bare knapper. Så jeg er begyndt på det næste projekt: En trøje med raglan ærmer, så må vi se om jeg kan finde ud af det. Jeg havde meget tilbage på "farve-nøglerne" fra cardiganen, så den mørkeblå får jeg brugt til rib på trøjen.
Opskriften til trøjen har jeg fundet her.


Garnet købte jeg får noget tid siden hos 123knit.com. Det hedder "Admiral R Druck" og har de skønneste klare farver. Det bedste er at striberne kommer uregelmæssig, så jeg føler mig overhovedet ikke snydt, som dengang med strømperne ;)
Trøjen strikker jeg i str. 3-4 år, så mon ikke jeg kan få brugt lidt tid på det inden den er færdig?

1 kommentar:

  1. Nøøøøjjj, sikke nogle fine farver! OG MEGA GOD HJEMMESIDE! Håber I nyder det nordpå - Hils :)
    Men husk at lægge et billede af det færdige projekt, så vi andre kan sukke misundeligt :)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails