17. juni 2011

CAND.MED!!!!!!

 2 glade læsemakkere, der nu ikke skal læse mere!


Så skete det endelig. Den sidste eksamen blev overstået og jeg kan nu føje cand.med.... eller bare læge.... til mit cv. Er super stolt og samtidig dybt taknemmelig over alle der har hjulpet på den lange vej.
Det var en meget underlig følelse at stå der, og nu var det hele ovre.
Havde min sidste eksamen på urologisk afdeling på skejby sygehus og selvfølgelig stod elias klar da jeg kom ud... isoleret eller ej!




Har fået så overvældende mange fine blomster. Efter billedet blev taget kom der bud med endnu flere....








Måtte knipse et billede da dette syn mødte mig i gangen: Kittelen klar på plads!





Og selvom der ikke er blevet holdt noget fest eller noget endnu, så har jeg allerede fået flere fiiiiine kandidatgaver.


Nu venter der nogen hektiske uger med svar på den sidste skriftlige eksamen, indmeldelse i diverse foreninger, indlæggelse med elias til kemo, elias's fødselsdag, lægeforeningens kandidatfest..... og så lige et lille lægeløfte;)


Og indimellem..... ja der skal jeg bare holde FRI :)

11 kommentarer:

  1. TILLYKKEEEEEEE <3 Iiih, så fine gave du allerede har fået :) Klem fra Dorte

    SvarSlet
  2. Kæmpe tillykke! Jeg er imponeret over, at du har gennemført eksamen samtidig med Elias' sygdom!

    SvarSlet
  3. Stort tillykke:) Nyd friheden og familien:)

    SvarSlet
  4. Stort tillykke med din veloverståede eksamen :) Sejt med in-house kittel :)

    SvarSlet
  5. Du glemte overlevelseskursus! OG KÆMPE STORT TILLYKKE!!!!!!!!! Du er SÅ sej! Synes det er hårdt nok uden andre udfordringer- med sygt barn, synes jeg bare det er tifold sejt! Glæder mig til at feste med dig :)

    SvarSlet
  6. Stort tillykke! Du er super sej. Du mestrer virkelig at fokusere på de positive ting! Det er i hvert fald mit indtryk gennem bloggen :) Det må have været et sindsygt hårdt år..

    SvarSlet
  7. Tillykke herfra også! :-)

    SvarSlet
  8. Kæmpe stort tillykke med titlen :) Håber du kan holde en velfortjent ferie og slappe af med din dejlige familie :)

    Knus

    SvarSlet
  9. Stort stort tillykke med din eksamen og titel !

    Har lige fundet dig her, og kan se du laver det skønneste strik også... her vil jeg gerne følge med Ü
    God sommer til dig og familien,
    Stine.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails