2. december 2012

1. Adventssøndag hos os


Er et tændt lys i Adventskransen





Isak som sover sin formiddagslur ude i vognen.
(måtte justere alarmen på babyalarmen. Den bippede helt vildt da temperaturen kom under 0)





Dagslys over kransen jeg bandt i eftermiddagsmørket i går.
Kan se den ikke er helt lige, men synes egentlig ikke det gør noget.





Lærkegrene og gran bundet på en ring viklet af bonzaitråd.
(En i min nye mødregruppe viste mig forleden hvor man kan finde lærkegrene i skoven, sidste år travede jeg rundt uden held!)









Espen har fået Elias ud af sofaen og nu trækkes der kælk runde efter runde rundt om huset imens jeg står og tysser lidt i vinduet når de passere mig og sovende isak.

Et af mine gøremål kan jeg straks krydse af min liste.
En ordentlig stak af Wenches chokolade og mandel cookies er snart færdige.
De er fantastiske og jeg har skrevet om dem før, så opskriften finder du her.





Plus alt det løse såsom amning gange en milliard, ud i frosten og give sut gange maaaange, løgnehistorier om nissen der kommer om natten med gaver, bleskift gange endnu flere (2 blebørn!), ild i brændeovnen og en mor der burde gå i bad når hun nu har chancen (i stedet for at blogge):)

Rigtig god søndag

8 kommentarer:

  1. det lyder skisme bare smadderhyggeligt :)
    fortsat rigtig god dag

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er rigtig rart med en søndag med tid til små ting. Det er længe siden vi sidst har haft "fri".

      Så lige billeder af lille A inde hos dig, han ser skøn ud.... Også til at tilbringe en søndag sammen med;)

      Kh

      Slet
  2. Øj hvor lyder det hyggeligt! Jeg stemmer helt klart på blog fremfor bad! Er helt vild med din krans. God søndag :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha ja lene.... Det er lige med at have prioriteringerne i orden;)

      Tak! Kan egentlig også godt li kransen... Helt fint at man kan se at den er "hjemmelavet"

      Vi ses på torsdag (og jeg har lige bestilt knit for your kid så vi kan lure i den:))

      Kh

      Slet
  3. Det ser ud og lyder smadderhyggeligt :-) Fin krans

    SvarSlet
  4. Det lyder helt vildt hyggeligt! Synes din krans ser fantastisk flot ud.
    Herhjemme har vi haft besøg af nye og gamle venner og deres børn, og senere af bedstemor, der redder os ud af en pasningsknibe i morgen.
    Kender i øvrigt godt det med to blebørn. Mine to banditter er efterhånden 2 år og 4 måneder, men det kan stadigvæk engang imellem føles som om man ikke gør andet end at skifter bleer.

    SvarSlet
  5. Hvor ser det hyggeligt ud, kan godt lige det klassiske med gran og kogler - og så er jeg imponeret over din krans!
    Glædelig 1. advent :)

    SvarSlet
  6. Meget flot krans :-) Smiler af din histore om smaa born, mine har vaere ble fri i nogle aar, men det bringer minder frem naar du fortaeller om 2 stk ble born paa samme tid ;-) Det kan somme tider vaere haardt at vaere mor, men det kan det nu ogsaa selvom de ikke bruger ble mere ;-)

    Den lille hue jeg vandt for noget tid siden i din give away kommer forhaabentlig snart i brug da min soster venter sit foerste barn om 5 uger :-)

    Fortsat god barsel og en dejlig december til dig og dine kaere

    Mvh Kathrine

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails