16. december 2012

*insta


Jeg har købt "magiske måneder" til mig selv i førjulegave
Nyeste strikkeprojekt er en vest i smock i en fin mørk mørk blå farve
Jeg har bagt "kakemenn".... og de blev gode
Julepynten er kommet frem, min mormors kniplede stjerner gør mig glad
Elias kæmper med feberen der bare ikke vil forsvinde
Hyacinther... enten hader man eller elsker... jeg elsker


Pludselig er der forsvundet en uge.
Elias har en infektion som ikke er bare bare at komme af med.
En uge nu med høj feber, hoste og uden madlyst.
Det er vågne nætter og en dreng der ikke er sig selv.
Vi er gået glip af endnu en juletræsfest (sidste år var han isoleret)

Derfor ikke den store energi til at blogge, men en instagram collage kan det da blive til;)







1 kommentar:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails