29. december 2012

Klar til 2013



2012 lakker mod enden.
Vi går og rydder op.
Jeg har lyst til at rydde julen ud, men Espen vil gerne beholde den lidt endnu.





Jeg har printet en fin 2013 kalender med en grafisk form til hver måned.
Jeg har printet den på lidt kraftigt naturpapir og hængt op med en stor papirklemme.
(og så kunne jeg virkelig godt ha brugt sådan en skæremaskine, men måtte nøjes med en sløv saks;))

Ja stjernen får lov at blive lidt endnu for den er da lidt nytårsagtig ikke?

Elias kæmper med en ny omgang feber, puha vi glæder os til en frisk start.
2013 du er ventet!

1 kommentar:

  1. Sikke da en fin kalender - det ser flot ud med den store klemme. Tror lige jeg låner dit link, og laver en kalender til mig selv.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails