26. december 2012

Juleaften



Lidt billeder fra vores juleaften 2012.
Vi nåede at blive mere eller mindre friske alle mand.
Som man man skimte på billedet over har jeg fået mine vitrineskabe på plads. 
Det skete den 23. og var ikke videre populært hos Espen.
Men jeg havde altså et ønske (læs bestemt mig for) om at de skulle være på plads før jul.
Der mangler nogle nye greb, så de er kommet på skal jeg nok vise rigtigt frem.

Kuglen på træet har espens tante lavet til os.




Om eftermiddagen, lige da onkel var gået i bad, kom julemanden på besøg.
Tidligere i december havde vi ringet til julemanden, og elias havde fortalt ham at hans højeste ønske var en skraldebil (!). 




Og sørme om ikke julemanden havde klaret at lave en skraldebil på sit værksted!
Stakkels onkel fik aldrig hilst på julemanden...




Da mørket faldt på blev der travlt i køkkenet og lys og fakler blev tændt.





Bordet blev dækket med sølv og krystal.
Mine hjemmelavede bordkort kom også på.
Hvid dug og sprøde, hvide tulipaner.
Det var et smukt bord.







Efter steg og and hængte vi snekrystallerne på juletræet og tændte det. Vi dansede, både om juletræ og rundt i hele huset.
Bagefter pakkede vi gaver op, og pakkede op og pakkede op.
Da alt papiret var revet af blev der ro til at spise ris a la mande. Og kager. Og konfekt.
Og jeg fik et enkelt glas asti.

Juleaften 2012 blev skøn... og hektisk.
Lige som det skal være med små børn.

Håber at i også havde en dejlig juleaften.
Her venter der en familiefrokost i morgen og så er julen vist også ved at være forbi.
Faktisk glæder jeg mig lidt til at få julepynten ned nu....
Snart banker 2013 på med en ny begyndelse.

3 kommentarer:

  1. Sikke en masse julehygge som stråler ud af billederne:-) og hvor var det synd for onkel:-) Vi holdte jul hos min søster, hvor julemanden også kom på besøg i form af en far fra mødregruppen, hvor min svoger tidligere på dagen havde ageret julemand - super hyggeligt:-) Glædelig jul

    SvarSlet
  2. Det ser ud til at have været en dejlig aften! Skønt. Glæder mig til strikkeklub i det nye år :)

    SvarSlet
  3. Dejlige billeder Kathrine :-) Jeres aften ser ud til at ha' været rigtig skøn, trods sygdom lige op til. Glæder mig til vi ses igen!

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails