28. april 2010

Udplantning og hele ugen alene...

Puha jeg synes dagene flyver. Jeg er videre i min klinikrotation og er nu begyndt på almen medicin. Jeg har været så heldig at få en praksis her i århus, og er allerede rigtig glad for den. Tror faktisk jeg måske har fået "skudt" min eksamensvideo på min første dag (og 2. konsultation!)





Jeg nåede at få plantet ærteblomsterne ud den anden dag. Min konklusion på det lille "hjemmelavede avispapirs potter versus børnemadsglas-forsøg" bliver at det helt klart er bedst med potter i papir. Planterne havde et meget bedre rodnet. Ja faktisk så var der flere af potterne hvor rødderne allerede havde groet igennem papiret!
Jeg valgte at tage papiret af inden jeg plantede.






Min klematis kommer med nye skud. Midt i barselsræset i efteråret glemte jeg helt at klippe den ned, så det blev først gjort her i foråret. Så nu må vi se hvor meget den når at blomstre, men det ser da lovende ud :)



Sæbebobler er et hit!

Og så rejser mine 2 gutter til norge på lørdag.....UDEN MIG!!!!
Jeg tager flyet derop på næste fredag og er med til espens fætter konfirmation før vi alle 3 rejser SAMMEN tilbage om søndagen. Dvs jeg kommer til at være alene hele ugen!
Har allerede lidt planer om hvad jeg skal få tiden til at gå med.... (indebærer bla søvn, søvn, lidt oprydning, søvn)
En hel uge..... uden guldungen


1 kommentar:

  1. Nå gleder jeg meg veldig til å se dere alle igjen! Jeg reiser jo til Risør og tar en uke ferie før Ole jørgens konfirmasjon, så nå har jeg "bestilt" Elias av Espen! Koser meg med å lese i bloggen, men skal bli enda bedre å se dere alle sammen "IRL" (in real life) Du får nyte husfreden mens du kan! Klemmer; Kjersti :-))

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails