19. oktober 2012

Gave til lillebror: Pippi


Lige før lillebror kom fik vi en fin gave fra filabel.
Den indeholdt masser af fine ting fra "pippi".





Jeg brugte også deres stofbleer og savlesmække da Elias var baby, så det vidste jeg allerede er en god kvallitet.
Med i pakken var også et par velour bukser. Jeg synes velour ofte kommer til at se slidt ud hurtigt.
Bukserne virker dog til at holde den gode kvalitet fra de andre produkter. I hvert fald har de nu været vasket 3 gange uden at det ses.



Med i pakken var også en olie fra "cool-kids".
Olien er 83% økologisk og meget lækker. Vi har brugt den en del her i starten hvor lillebror har skallet på huden. Og så bruger vi den i badevandet.

Elias har luret og vil gerne ha olie i badevandet, han synes det ser sjovt ud når det ligger sig som perler på overfladen. (Og så vil han også gerne bade i flexibadekarret, men det går jo ikke;))
Han har også skyndt sig at snuppe de 2 stofbleer som der er bilmotiv på fra pakken;)
Så lidt til storebror blev der også.

Tusind tak for de fine ting filabel!


OBS
Indlægget er sponsoreret. Meningerne er dog helt mine egne:)


Jeg kan se at der i den seneste tid har været en del meninger og indlæg omkring det at skrive sponsorerede indlæg. Dette er mit første af slagsen, men bliver nok ikke det sidste.
Jeg har valgt at sige ja tak til de ting som jeg synes kan relateres til de ting jeg ellers skriver om, og ting som kan komme mine læsere til gode.
Desuden vil jeg altid skrive tydeligt i slutningen af indlægget at det er sponsoreret.
Jeg har dog valgt at sige nej til at ha reklamer på bloggen da jeg synes det ødelægger udtrykket.

1 kommentar:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails