23. oktober 2012

Pompom uro


Håber ikke i bliver træt af baby udstyrs indlæg... her kommer nemlig et til:

Jeg har fundet min metal uro frem igen og fornyet den lidt til lillebrors ankomst.
Pom pom i forskellige blå/hvid/grå farver giver gode kontraster til små baby øjne.





Her ved puslepladsen i bryggerset.
Den hænger dog så højt at det først er nu her at han er begyndt at få øje på den.
Ellers er det også et hit med et vindue ved puslepladsen skulle jeg hilse at sige.






Jeg blev (igen) inspireret på pinterest.
Det tog kun et par min. max pr pom pom.
En saks, garn, gaffel og en nål.... så er der pom pom'er i løbet af ingen tid.

Nemt med børn også.
Garnet skal bare vikles om gaflen og så kan den voksne klippe den op.








Jeg har lyst til at lave om på mit layout her på bloggen.
Vil gerne ha stoooooore billeder og et mere simpelt udtryk.
Går også og drømmer om en ny header.

Har du tips må du meget gerne sende dem min vej ;)

Har forsøgt lidt allerede, men vores låne computer kan ikke helt være med.
Vi har faktisk købt en imac, men der er sååååå lang leveringstid på dem.
Glæder mig til den kommer, og glæder mig til at synkronisere alt med icloud så det bliver nemmere at blogge med billeder fra iphonen.

Imens bliver der ved med at komme besøgende der skal se det nye familiemedlem.
Idag kommer der gamle uni-læse-veninder.
Barsel er skønt:)


4 kommentarer:

  1. Om jeg bliver træt af babyudstyrsindlæg?? I think not!! Skal jo selv først lige til at gå igang ;)
    Så kom endelig med flere inspirerende indlæg, du er så dygtig!

    KH

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Anne :)

      Synes det er sjældent at jeg finder på noget selv. Men bruger meget tid på at søge inspiration og sætte det sammen.

      Det er så hyggeligt med babyforberedelser.
      Og det bliver nok ikke det sidste indlæg om baby her nej;)

      god week-end

      kh

      Slet
  2. Bliver IKKE træt af babyindlæg foreløbig. ;)
    Og sikken en god (og ikke mindst, overkommelig) idé!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Sara Marie

      Flere babyindlæg coming up!:)

      Nemlig meget overkommelig. Max 15 min så er den færdig.

      kh og god week-end

      Slet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails