10. april 2010

Foraaret ER paa vej!

Jeg er ikke længere i tvivl.... foråret ER på vej :)
Jakke fra H&M
Idag var vi en tur nede i byen med det vigtigste formål at købe nogen fødselsdagsgaver.... meeen vi fik da også købt noget til os selv. Elias klagede og var overhovedet ikke tilpas i den tykke vinterjakke, så vi smuttede en tur i H&M og købte denne sommerjakke til ham.... se det var straks meeeeget bedre.

Så fin i den nye jakke. Og ja, jeg ved godt den er lys og meget upraktisk, men den kan vaskes på 40 grader, og desuden så skal forårs/sommer jakker være lyse :)



Inden vi tog hjem nåede vi lige forbi latinerkvarteret og børnenes magasin.
Jeg havde ledt lidt på nettet efter legetøj til badet, og fundet ud af at en af mine yndlings legetøjsbutikker havde den her; et net fuld af rumfigurer som klistrer på fliserne når de bliver våde.


Da vi kom hjem skulle de selvfølgelig pakkes ud med det samme, og elias kravlede rundt med hans nye astronaut-ven lige indtil han skulle ind og sove.


Derudover blev det til nye blade, forskellige fund i søstrene grene (bla cars magneter som elias kan lege med på køleskabet og jonglørbolde til espen), lidt kreativt fra panduro hobby og lækre sandwich som vi spiste med det samme elias sov.

I skrivende stund er espen ude og skifter til sommerdæk på bilen.

Så det er helt sikkert; foråret ER på vej:)

ps: har fået begyndt på mit planteprojekt (og kan afsløre at det er noget med ærteblomster), mere om det senere...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails