16. april 2010

Mirakelmiddel eller ej...

... så har vi nu taget stærkere midler end vandmelon i brug.
Det jeg troede var en pludselig bedring i onsdags, fandt jeg i går ud af nok var elias's trommehinde som sprang, for i går, da vi lå på sofaen, fik jeg øje på at der løb pus ud af det venstre øre!
Stakkels pus (altså ikke pusset, men elias)... Jeg var selv ørebarn så jeg har prøvet på egen krop hvordan smerten af sådan en om gang AOM er...






Mellemørebetændelse med en stærkt frembulende trommehinde (som elias jo så ikke har mere...;))
AOM er acut otitis media også kaldet mellemørebetændelse og det er lige præcis det elias han har.
Så nu står den på penicillin kur og panodil til at slå feberen ned (der ellers nogen gange når 39,5).
Men synes nu han klarer sig godt det lille pus.

1 kommentar:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails