16. april 2010

WIP vol.2

Eftersom jeg blev færdig med både sømandstrøjen og kjekkasgenseren i påsken er jeg jo allerede godt i gang med mit nye WIP.
Det er en rib t-shirt i grå babyuld str 18 mnd som jeg tænker vil være nydelig på lidt kolde sommerdage (ikke at jeg håber på at vi får nogen af dem over hovedet, men man skal jo være lidt realistisk;))





Jeg har valgt at strikke den "ud i et" så jeg slipper for sidesømme.
Her har jeg jo så igen fået brug for den magiske løkke...





Meeeeen puha, det går langsomt. Tror der skal gå længe før jeg skal strikke en hel trøje i rib igen. Jeg er nemlig ikke den store fan af rib, og mine strømper plejer da også kun at få et par cm med ribkant, så er jeg træt af det, så det er da lidt af et under at jeg allerede er kommet så langt... (til gengæld er det jo lige ud af landevejen at strikke rib, så jeg kan rigtig koncentrere mig om at sludre når der er strikkeklub).






Rib, rib og atter rib. Så langt øjet rækker!




Opskriften til trøjen har jeg fået af siren. Hun har strikket en nydelig variant til hendes datter. Tag en tur til hendes blog og se det færdige resultat der.


Rigtig god week-end alle sammen.

Her står den på gensyn med gamle gymnasieveninder i morgen (og det er farligt for efter ammestop kan jeg jo drikke vin igen!)





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails